förkyld

När jag cyklade imorses upprepade jag orden "fy faaan" för mig själv. För det är verkligen fy fan att vistas utomhus i detta vädret. Blåsten liksom piskar en i ansiktet och det blåser in i jackan och tummen domnar bort i vanten & ansiktet känns som sten, att le är typ omöjligt.

Hade ett prov som jag missade förra veckan, det var väl enda anledningen att jag gick till skolan idag, men fick åka hem sen. Så här är jag nu, förkyld och jävlig.
Det är kaos i mitt rum, en halvt uppackad resväska & en massa lådor med julpynt .. och allt pynt ligger inte i lådan.

ja det var lite update för nu, hörs sen.

ännu en bild från egypten. lilla jag och stora båten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide