kvällsupdate

man kan sammanfatta kvällen med två ord - kärlek & pepparkaksbak :) jag och joakim har bakat mängder!
måste få upp min lilla gran i mitt rum också, det är mycket julstök som ska göras! allt på en gång..

imorn ska man hasa sig upp till skolan igen, blir förhoppningsvis en relativt slapp dag. Men lärarna på dlg ger oss aldrig några fördelar med nånting, aldrig sluta tidigare och aldrig vara lite generösa. fy.

vad händer mer ikväll? Joakim och jag ska kolla på the truman show, kom på bara sådär för några dagar sedan att jag ville se den filmen, igen. den är bra! så det blir väl bra med det.

imorn kommer sofie hit :) det blir skoj!

thaaaaat's about it!


Kommentarer
Postat av: sofie

ja det blir kul!

2009-12-17 @ 22:22:11
Postat av: your man ;)

du är världens finaste älskling <3 !

2009-12-18 @ 20:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide