dagens irritation - nyhetsmorgon

Nyhetsmorgon är ju ett program som går på morgonen på tv4 & en gång i halvtimmen typ blir det nyheter. Det har blivit väldigt mycket tittande på programmet denna veckan eftersom jag inte haft så mycket att göra på APU:n. Samma nyheter återkommer hela tiden och jag får totalt utbrott! Asså får jag höra ett ord till om Vattenfalls VD slår jag sönder tv:n snart! Jag blir dum i huvudet av att kolla på det. Och nyhetsankarna ska man väl inte prata om..

back to life
har varit en oerhört slapp vecka så det känns lite som att jag har haft helg hela veckan förutom att jag gått upp ohälsosamt tidigt. igår var jag ju på sjukhuset & jag är så jävla trött på sjukvården, jävla skit bara ..
idag ska jag till kvänum, har inte bestämt när jag ska åka än men, någon gång i eftermiddag!

har fått tillbaka mitt minneskort nu så kan lägga in en helt färsk bild ;)


krami



Kommentarer
Postat av: Jesper

Kommer till Kvänum idag jag med. :)

2009-11-13 @ 12:39:09
Postat av: Natalie

då ses vi ses då :)

2009-11-13 @ 14:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide