en väldigt trött natalie

h e j
vet inte varför jag är så trött, jag jobbar typ 4 timmar bara ;p men får ju gå upp kl.06 så kan ju vara därför..
när jag kom hem kollade jag lite på svt play, kollade på "sommarpratarna", pensionär! - tänker ni, ja okej då! :p
hm..
joakim var här en sväng efter skolan också, det blir jag alltid glad av :))

har laddat upp med lite gott inför kvällen, massa choklad & julmust! :D
snart bara en månad kvar till jul! och snart åker jag & joakim till egypten wiiie!

JAG ÄLSKAR JULEN!
börjar nog lyssna på julmusik imorn? ja det säger vi!



juligaste bilden jag kunde hitta, med julpyssel i håret & allt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide