mycket bra helg!

Lördag & Söndag

denna helgen har bara varit bra alltså :)
i lördags, igår alltså åkte jag och min babe till göteborg :) det var så kul! i love shopping :D köpte julklappar och sådära, plus ett par snygga "läder"tights & en t-shirt - bild kommer imorn :)
kvällen spenderas sedan hos emma, jessica var också där :) hade så jävla kul, har inte skrattat så mycket på länge x)

sen sov jag i kvänum &
och idag sov jag sådär länge som man inte bör sova, typiskt mig!
..oj vad mycket "sova" det blev .. aja!
gick kvällstipspromenad sen också, det är jättemysigt :)
och sen vid sju typ åkte jag och joakim till lidköping igen, så nu är vi här :)

mm..det var väl allt!


kram på de goda!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide