stressad

Hela kvällen har jag intalat mig själv att jag ska skita i läxor för den här veckan. men det går liksom inte att slappna av! svenskauppgiften gnager i mig.. Jag orkar bara inte ta tag i det!

imornkväll blir det förhoppningsvis bara mys med joakim och inga tankar på läxor!
Den här veckan har varit en skitvecka på ett sätt och en bra vecka på ett annat. det som gjort den dålig är alla faktiskt jävligt elaka människor som finns. fuck you jävligt mycket.
det bra har varit ganska korta skoldagar.

något mer positivt är att det närmar sig mot egyptenresan & sedan julen :) jag har ju tidigare berättat om min stora kärlek till julen. tror det var 1:a advent nästa helg, eller? MYSFAKTOR!

nu ska jag sluta babbla för idag.


här skulle det varit en miffad bild, kanske tur att den inte gick att ladda upp.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide