tillbaka lite ..

Hej
Har inte uppdaterat på ett par dar nu, finns en anledning till det .. om jag skulle bloggat skulle det se ut såhär nånting : JÄVLA IDIOT
och jag kanske inte ska avreagera mig här hela tiden, blir kanske inte så intressant .. ?

Anyaway, den här veckan går förhoppningsvis fort, imorn är det X-dag (?) ska typ jobba med läxor bara, sen på torsdag är det tema-dag & sen vips så är det fredagsmys!


har målat ganska mycket på sistone får se om jag kanske lägger upp nån bild på det nån gång. Är väldigt inne på att måla ansikten och min största inspiration är denna fantastiska varelse:
finns inte ord .
en annan bild/målning som var lite .. jag vet inte


är arg på allt just nu så jag ska inte skriva mer .


Kommentarer
Postat av: sofie

jag älskar dina tavlor! keep on painting!

2009-11-17 @ 18:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide