avklarat!

Gjorde gastroskopin idag då .. eller inte jag , läkaren :p Såhär gick allt till:

Kom till KSS lite innan sju, sen fick jag prata lite med två sköterskor, som berättade hur allt skulle gå till med sövningen och det, dom var jättesnälla så det var ju bra.
Sen blev klockan halv nio och då fick jag byta om till en väldigt stor vit skjorta och typ vita pippi-långstrump-strumpor, sedan satte dom in en grej i min arm, fick lugnande och sen fick jag lägga mig i en säng och åka iväg till en operationssal. Där fick jag ta på mig en fåning plastmössa och det var massa sköterskor som stirrade på mig .. lite spooky. anyway - kom in i operationssalen och där fick jag lägga mig på en annan "säng", en sköterska satte på några pulsgrejer på mig och sedan var det dags för att bli sövd, kommer inte ihåg så mycket efter det ... ja sen gjorde läkaren det han gjorde och sen vaknade jag upp på uppvaket nån timme efter det!
Hade inte behövt varit så nervös för det här, för det gick ju bra :))



Imorgon är det skola igen, får träffa Sofie imorn har inte träffats på ett par veckor nu, saknar henne massor! Saknar en hel del andra personer också, ni betyder så mycket fast ni är långt borta <3 På sista tiden har jag verkligen förstått vilka som är riktiga vänner .

peace out.

Kommentarer
Postat av: Lina

tur att det gick bra då :)

jag fick oxå sånna roliga kläder som du ;)

2009-10-15 @ 19:43:28
URL: http://browneye.webblogg.se/
Postat av: sofie

vad skönt att det gick bra hos läkaren! jag saknar dig också, men upp med flinet för imorn så ses vi igen :D

2009-10-15 @ 21:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide