back to reality

Har varit i Kvänum sen i lördags, kvänum är drogavvänjning som krunegård skulle säga :p skönt att vara ifrån internet och sån skit.
Men idag åkte jag "hem" till lidköping igen, blir det automatiskt ett hem - mitt hem för att man bor där? kvänum kommer alltid vara hemma för mig, lilla lilla kvänum.

Så iallafall när jag kom till lidköping idag var jag tvungen att gåå ändå hit till lägenheten, kall & hungrig med världens mest fullproppade väska på axeln, sen när jag väl kommer in finns det inget bröd, ut i kylan igen till ica och sen tillbaka .. men nu sitter jag här, mätt efter tre ostfrallor och tittar på svt play :)

peace out f'ckers







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide