fred idag

Hej! Hade en jättebra dag med emma igår, med shopping, pizza, chokladpudding och sånt där mysigt! :)

men när jag skjutsade henne (på min cykel) till resecentrum igår kväll vid halv nio & efter jag lämnat av henne så hände det en läskig sak när jag skulle cykla hemmåt, en äcklig gubbe typ ropade nånting till mig och sen stirrade han på mig och åkte liksom parallelt med mig på andra sidan vägen, asså sånt gör mig så jävla rädd. Cyklade så jävla snabbt hem, blev skitparanoid! hatar sånt där asså


till denna dagen då, ska strax åka till joakim :) det blir underbart ! <3
kommer vara i typ jung/kvänum hela helgen :)

pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide