the first inlägg

Är inte så säker på bakgrundsbilden än, som att jag skulle bo i nån storstad i Usa.. Jag bor ju i en liten stad till skillnad från förut, lilla kvänum. Största skillnaden mellan kvänum och lidköping är väl att jag har nära-döden-upplevelser varje dag. Man ska inte cykla och sms:a samtidigt.

Vad ska jag berätta om denna dagen då? Jo jag är sjuk, har talat om svinis fram och tillbaka och nu tror jag faktiskt att den verkligen slagit mig! Har precis bläddrat igenom gårdagens reklamblad, Netto till exempel har precis öppnat här i stan - det är så jävla billigt, billiga priser fascinerar mig! Två enorma läskflaskor för 12 spänn, makes me go Gaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide