boring

hm.. senaste dagarna har sannerligen inte varit spciellt roliga. Jag jobbar (ja det är helt okej), sen kommer jag hem, är trött och sover - vaknar lite och är lite halvsnurrig.. sover lite till. Och så vidare. Jag vet att jag borde ta vara på dagarna mer, kanske åka in till stan efter jobbet eller så, men jag orkar inte. Det kanske är fördelen med att praktiken är slut snart, att jag kommer orka ta vara på resten av dagarna som är kvar efter skolan.

Men
, ska hoppa in i duschen nu så det inte blir för sent.
Aaj också har jag så ont på tungan av kryptoniter.. de där rosa-svarta karamellerna, sånna blir det inget mer av idag vill jag lova!




adios amigos / n.a

Kommentarer
Postat av: Jesper

Ja så går det om man äter surt godis! ;)

2010-04-21 @ 21:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide