god morgon "typ"

somnade fullt påklädd igår utan att ätit nåt till kvällsmat och liksom utan att det var meningen att jag skulle somna.. men men äntligen fick man sova lite!! ska iväg och jobba kl.2, tills dess ska jag hinna äta, duscha och allt det.

jag vill ge er ett klipp! eller dela med er av min besatthet rättare sagt ;D


håll till godo det blir bättre och bättre ju längre kippet går :)


jag har väl egentligen ingenting mer att tillägga, har skrivit en ny låt som blir mer och mer fulländad, :) det första jag gjorde imorses var att sätta mig på köksbordet och spela den ett par gånger : )

Ha en mysig fredag nu! :)

// natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide