ja jag lever

bokstavligt talat iallafall! Men har haft ont i magen sedan igår, så har inte orkat med detta.. Men innan magvärken kom igår så hann jag och mamma ta en tur på stan, blev ett par mönstrade leggings och ett vitt linne/klänning, simpelt till sommaren. Kanske kommer bilder, eller ja det gör det. Håll till godo bara.

Jahaja, det är lördag... och då ska jag till kvänum som vanligt. Ska träffa emma först och sen hem till pappi. :) Mm får käka alvedon så ska det väl bli trevligt.

Nu ska jag göra iordning mig och sådär..
Trevlig helg.


Kommentarer
Postat av: sälen

kallar du det simpelt med nya kläder! jag skulle vara j*vligt glad om jag hade råd med nya kläder..just nu har jag inga cash det jag har är egentligen mammas :S

2010-04-24 @ 18:46:46
Postat av: Lina

sv: tack sötis :)

2010-04-26 @ 19:06:37
URL: http://photoswithsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide