jag ikväll



åhå - jaja!
min hjärna skriker "sooov", min mage kriker "ääät". Känner mig helt utslagen..är förkyld med mera.
efter att jag hade jobbat idag åkte jag och mamma till den där mässan som var i nya sparbankshallen idag, inte så mycket att hänga i julgranen sa mamma, och jag höll väl med. Köpte dock mera tattos, har börjat samla på det kan man säga. :)

vad händer mer ikväll då - ja både mamma och jag känner oss lite sjuka så det blir nog att vi beställer pizza, tittar på nån skit på tv:n och somnar rätt tidigt.


ha en fin kväll. / rä ka n

Kommentarer
Postat av: Lina

mys :)

2010-04-10 @ 20:34:22
URL: http://photoswithsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide