jag vann!

God morgon!

Jag vann på tipspromenaden!, pappa också :D Och i dragningen bland alla som gått alla de tre gångerna, respekt! Wiie jag vinner aldrig saker så detta var ju kuliga nyheter att börja dagen med :)
är jag 17 eller är jag 77 hoho

Börjar jobba kl.1 idag! Så nu ska jag gå och äta mackor med keso på, tack sofie för att du lärde mig äta keso now i'm addicted!!

innan jag är klar så vill jag tipsa om en låt, en fin cover av frida hyvönen

http://www.myspace.com/fridahyvonen


klicka sedan på låten everybody hurts, fint!


hej på ett tag / räkan


Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag lärde Sofie ;) tacka mig!

2010-04-14 @ 15:38:43
Postat av: Daniel

Tacka mig ! Jag lärde sofie det :)

Vad vann du?

2010-04-14 @ 15:49:41
Postat av: natalie

dubbla kommentarer alltsåå, kaffe vinner man ju men det där extrapriset vet jag ej vad det blir :P

2010-04-14 @ 20:39:18
Postat av: Jesper

Grattis till vinsten! ;)

2010-04-15 @ 07:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide