lite ny design ,.

lördagkväll, är hos pappa. Har spelat ganska mycket spel här idag, jättekul tycker jag :)) och nu blir det väl ett zappande mellan körslaget och jakten på julia, tragiskt att det är det enda som erbjuds.. och att jag inte har nåt bättre för mig :p har tänkt lite mer idag på att det är min sista praktikvecka nästa vecka.. känns trist ... hur ska jag palla att gå i skolan fem dagar i veckan :// vad gött det hade varit att bli timanställd där och tjänat in lite extra cash! får väl se hur det blir med det.

ha en trevlig kväll alla ickesupande fjortisar. ughhh usch för dom eller! : )

har ingen bild på denna datorn så jag skriver bara

<biiild>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide