minn mobilsladd är återfunnen!!

WIIIIE :) som jag letat, som jag har svurit!! men nu äntligen.. har jag den!

såå detta är då jag, kavajen är liksom fladdrig i fram eller ja ni förstår. jag kommer aldrig hitta en lika fin någon annanstans. vill ha!


en annan grej jag vill ha, från jc (sofie agerade handmodell) ;


det var det då - har inte så mycket mer att säga om denna dagen, har jobbat .. vart hos tandis, tagit en runda på stan - blev inget köpt, har blivit lite snål :p ger lite dubbla budskap i detta inlägget kanske - men sanningen är att jag faktiskt inte köper så mycket kläder och krims krams utan faktiskt sparar min pengar : ) får väl se hur länge det håller ;)

imorn jobbar jag kväll så har sovmorgon imorn :) kan behövas! har sovit max 6 h senaste dagarna..


ta hand om varandra!
/ natalie

Kommentarer
Postat av: Lina

du måste köpa den kavajen, den ser grymt snygg ut! KÖP :) handsmycket var fint med :)

2010-04-08 @ 20:12:15
URL: http://photoswithsecrets.blogg.se/
Postat av: natalie

lina det finns ett problem!! den finns inte i min storlek nånstans :(! kram på dig!

2010-04-09 @ 10:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide