more like.. terrified

hej på eder. anledningar till att jag inte bloggat kan va att jag inte hittat min mobilsladd, kan va att jag inte haft lust.. har fortfarande inte kommit över kavajen, oh such a lovely kavaj...

men men back to blogging - började praktiken idag igen, och tre veckor fram över! :)
& börjar bli lite jesus christ superstar beroende, såg filmen under påskhelgen och nu sitter jag som klistrad framför youtube. love the songs!

- tog lite bilder precis, för jag tyckte jag lagade en ganska tjusig (men okej simpel) middag till min man :)



fint va : )

imorn ska man upp kl.06 igen då jippie.

//r ä k a n

Kommentarer
Postat av: Jesper

Ja det där ser riktigt gott ut!

2010-04-07 @ 20:48:27
Postat av: natalie

tack bror : )

2010-04-07 @ 21:57:17
Postat av: Sofie

kul att du äntligen skriver ett inlägg igen! Vem har lärt dig den där goda maträtten då? :O Nu åker vi till flygplatsen btw. Love U. <3

2010-04-08 @ 11:16:31
Postat av: natalieee

hihi! trevlig resa kära syster <3<3<3<3<3

2010-04-08 @ 12:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide