sing sing sing

känner mig på sjunghumör idag! synd bara att jag är förkyld och att det därför inte låter lika bra som jag vill ;d men jag ska sjunga bort denna förkylningen. Undrar hur mycket grannarna hör egentligen.. en hel del säkert :p jag känner mig lite skamsen när jag går ut i trapphuset och tänker, 'oj det där är en ganska tunn dörr. Och skämmigt är det om man möter någon som bor i lägenheten mittemot när jag preciiis sjungit klart innan jag gått ut genom dörren. Då är man sannerligen busted!

Imorn är det fredag!! Det gillar vi. jag. och du med säkert. :) skönt att vara ledig i helgen ocksåå :) jaa jösskötta petter, vi säger nog så sålänge!

me right now eller okej för två minuter sedan om vi ska vara petiga.!




see ya lataah! / N A





Kommentarer
Postat av: sofie

du kommer väl till pappa i helgen? bring the guitar!

2010-04-16 @ 11:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide