Sofie,

varför kommenterar du inte min blogg för?! du är ju min i särklass hårdaste kritiker!!



pjuuh.. såg nyss på en skoldebatt på tv:n. centern är för friskolor, vänstern emot. Lars ohly (v) menar att man ska göra en skola som är såpass bra och intressant för alla bra att man inte behöver ha några friskolor, men hur jävla stor ska den skolan isåfall vara då? Och det här med religiösa friskolor det blev han så jävla gaggig om, "barn tvingas be bön och det ska inte utvöas religion i någon utsträckning i skolan.. men det är ju föräldrarna som har ansvaret för sina barn och som antagligen tyckte den rel.friskolan kunde utveckla sina barn på ett positivt sätt. Vi lever fortfarande i ett kristet land. Dessutom får nog de barnen bra värderingar och behöver inte hamna bland så många andra barn i stökigare och tätare miljöer. Som förälder sätter man väl inte in sitt barn på en skola som man är kritisk till. Det är inte vänsterpartiet som är föräldrar till alla barn i sverige. Det är vad jag tycker!


Jaja nu hamnade man ute på lite hal is när man snacka politics! Jaja så kan det vara nu hade jag en åsikt för en gångs skull, yey för mig eller :)

Var inte detta jag skulle skriva om från första början men så blev det, kommer inte ihåg vad jag hade i tankarna från början men det tar jag väl imorn isåfall ;)

Ha det fint

 

/ me


Kommentarer
Postat av: säl.en

ner med kommunisterna!

2010-04-16 @ 11:31:42
Postat av: Daniel

Ohly är idiot.

Roligt är att hans barn går på friskolor ;)

2010-04-16 @ 15:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide