ye ye ye

Bloggade inte igår,. fick lust att blogga vid tolvtiden men lite bökigt att starta igång datorn in the middle of the night. Men när ni tror att jag har försvunnit kommer det ett inlägg när ni minst anar det :) ;)
Jag är mångsysslare för tillfället, lagar mat som står på spisen! försöker lyssna på radion och sitter här.. i am so flexible..

Hade nat.prov i engelska idag, skriva uppsats.. gick sådär, eller sämre. Men muntliga gick däremot helt okej i måndags, bara en del kvar av provet nästa tisdag. Skönt det blir att bli av med det!

Ska klippa mig idag, eller jaja frisörskan ska klippa och permanenta mitt hår sen! spännande .. lägger ut före-efter-bild när jag kommer hem :)


bye bye långa håret.. :/ :)






/ N A



Kommentarer
Postat av: sälen

spännande!

2010-04-28 @ 14:52:21
Postat av: Lina

Ska du klippa av håret så mycket? :o

Längtar efter att få se resultat, blir nog bra :)

2010-04-28 @ 15:33:52
URL: http://photoswithsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide