vädret gör mig deppig/are

Hej på er. Ja vad gör jag nu.. äter två bullar och dricker saft! Det är en snäll aktivitet.
Det var inte bullar jag skulle blogga om :p utan jag gjorde ett personlighetstest precis, ni kan själva göra det här.

Och detta blev mitt resultat! Det är väl som horoskop typ, kan vara helt galet fel eller lite rätt..kanske ;)
Ja och sen målade jag ett självporträtt i paint också, don't ask me why!



men visst stämde det ganska bra! Ja om man fick plocka bort lärare, läkare, tandläkare, kiropraktor.. :p
Vem vet kanske blir det en Dr. Natalie Andersson av mig. ;)



/ n a .

Kommentarer
Postat av: sälsälen

jag fick typ exakt samma som du tror jag, det är bara lurendrejeri det där ska du veta!

2010-08-11 @ 15:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide