vet ni vad

jag skulle vilja påstå att jag bloggar riktigt dåligt nuförtiden, jag läser gamla inlägg från 2009.. var bättre fart på inläggen då. Jag önskar jag kunde få alla mina blogginlägg i en liten bok, eller den behöver ju inte vara liten. Bara en bok. För jag har ju ändå skrivit vad jag gjort om dagarna, tankar och känslor.. vill ha det sparat. Ska tänka lite mer på det.

En annan sak som slog mig när jag såg gamla kort var mitt mörka hår, och att jag vill ha det tillbaka. Det är ju lätt fixat egentligen.. det är ju bara att sen så vill jag ju ha ljust hår sen garanterat. Så blir det såhär fint slitet.




NU




Vad ska jag säga mer om denna dagen. Det kan bli en toppendag, det kan också bli en dag som bara är en dag.


/ na ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide