dålig update

men det beror på att datorn är absolut ingen hög prioritet vid julen för mig. Men nu har man landat lite efter all julmat och annat som hör julen till. Det togs mycket kort på julafton, har dock inte korten på denna datorn.. så klart. Men kommer kanske i efterhand.
Vad fick jag i julklapp då? Kan väl nämna några saker som parfym, väska, seinfeld-dvd, ring & armband, målardukar, presentkort m.m!

Har målat en ny tavla idag, drömmen är att ha en egen ateljé.. i någon stor lummig trädgård och ha utställning.. :)

Nu ska jag sluta drömma mig bort & istället ladda upp med choklad & julmust framför grotesco!

/ n a

Kommentarer
Postat av: martina

hallå! :) vad har du för dig på nyår? :D

2010-12-26 @ 19:05:55
URL: http://mtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide