grey oceans

har varit i skövde idag med två kära vänner, det kanske jag skrev igår att jag skulle? Hursom helst detta var dagens inköp!



tröja från carlings


kudde från indiska

bra-att-ha-stuff

FÖRRESTEN! mobilen beställd nu. fick en såndär uppenbarelse att den ska jag ha! Så det blev den jag skrev om igår :)

näär jag kom hem från shoppingen idag så hade mormor kommit hit med tåget, så på kvällen har det bland annat spelats spel och sånt trevligt :)

& blir väl att man går och lägger sig om ett tag, hur långt är ett tag? när blir ett tag för långt och överskrider tidsgränsen.. livets viktiga frågor! ;)

godnatt nu då typ

/ nanana








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide