hinner intee

blogga men jag gör det ändå!

var i gbg igår med rebecka, martina & ann-lo! men när jag och rebecka åkte från ldkp blev det ersättningsbuss istället för tåg och missat tåg från h-ljunga till gbg.. men vi kom fram till slut! Jag hann inte vara där sålänge eftersom jag hade bjudit några vänner till kvällen. På hemvägen från gbg fick jag åka över t-hättan och sen buss därifrån. Blev nog mer restid än shoppingtid igår.. men var iaf rätt så effektiv och hittade de sista julklapparna!

hade sedan en myspyskväll med emma & jessica med massa pratande & nostalgisk musik :)

vad händer idag då? Jo jag ska slänga mig iväg till MOP om, oj mindre än en timma. Ska repa med rebecka inför imorn :)

OCH jag har har svinont i ryggen idag. Varför? Jag gjorde världens vurpa med cykeln igår, jag låg som en pannkaka mitt på gatan..

have a lovely sunday!




bild från i onsdags när vi fixade oss innan julkalaset i skövde arena. :)


/ nataloe

Kommentarer
Postat av: sälen

vad fin du var i onsdags! :)

2010-12-12 @ 17:21:49
Postat av: natalie

taaaaaaaaaack!

2010-12-12 @ 20:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide