Mobiler..

det är ju en djungel av mobiler där ute! Hur ska jag kunna bestämma mig för vilken jag ska köpa?!

Är inne på en Samsung Wave nu, men har varit inne på ett par stycken så det lär väl ändras snart..

var inne på ann-lo's blogg där hon hade en såndär lite lista som jag tjuvade av henne :)

DAGENS OUTFIT: mjukisbyxor, beige tisha ( och sen trosor/bh&strumpor såklart! )
DAGENS SMINK: inget alls!
DAGENS FRISYR: någon form av uppsättning
DAGENS VILL HA: ny mobil!
DAGENS KÖP: har inte tagit ett steg utanför dörren idag
DAGENS LÅT: you and me song - the wannadies bra städmusik!
DAGENS HUMÖR: ganska hurtig
DAGENS BÄSTA: choklad i mängder ( what the fudge, gick inte att få bort feta stilen )
DAGENS ROLIGASTE: målat klart tavlor :)
DAGENS DUMMASTE: fick färg i ansiktet när jag målade, brun färg.
DAGENS FÖRVÅNING: att jag faktiskt fick tummen ur och städade mitt rum
DAGENS FILM: faktiskt ingen film idag! men tänkte kolla lite seinfeld sen, nä det är ingen film men ändå. :)

byhye byhye

/ n a a a a a

Kommentarer
Postat av: annlo :)

haha :D

2010-12-27 @ 23:27:24
URL: http://annloyouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide