rubrik är väl ett lustigt ord

hej!

har precis varit jäkligt duktig och skickat in en svenska-uppgift, en uppgift jag gjorde förra veckan men som bara försvann för att jag plötsligt loggades ur. trodde aldrig jag skulle få tillbaka kraften efter det, men idag kände jag mig illa tvungen. gött att vara av med det!

imorn är det vanliga lektioner tills kl.12 tror jag då det är avslutning i kyrkan, mysigt tycker jag.
& idag har jag också köpt sista julklapparna, nästan. Har en halv kvar kan man säga, men måste dock köpas på torsdag.

min dag idag har annars bestått av mop-morgonmöte, lite skäll från lärarna - tog dock inte åt mig såklart - några timmar senare - gitarrlektion, rätt skojsi faktiskt började lite med War is over - John Lennon. Seen åkte jag hem och gick runt på stan med my love. Sen har jag lagat mat & legat framför tv:n. typ.

Min bror har tydligen tagit över mitt rum, så det blir en liten problemlösning innan man kan sova.

godnatt ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide