A ceiling filled with stars'

Fistful of love, har inte lyssnat på den låten så mycket efter att jag spelade den på skolavslutningen. Alla började liksom spela den och förstöra den lite för mig. För mig betyder den låten så himla mycket. Ja, ville väl bara säga det.

ikväll har jag inte gjort speciellt mycket, räkan har ätit räkor. Sen har jag målat lite, spelat gitarr i ren frustration och slängt ett, kanske två ögon på tv:n..
imorn ska jag till kvänum, det känns skönt. komma bort härifrån ett tag, det blir nog bra..

typiskt mig att bli såhär lite sentimental på kvällen. - godnatt

/natalie


& tavlan jag gjorde för ett tag sen




I fell in love with you
Now you're my one, only you
'Cause all my life I've been so blue
but in that moment you fulfilled me


Kommentarer
Postat av: lina

hihi jag åt oxå räkor :)

2010-02-06 @ 12:58:59
URL: http://ccountdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide