från där jag ropar

Överröstar joakims musik för tillfället med "min" musik, han blev nog inte så glad ;)
måndag är värsta skoldagen på hela veckan, kanske jag nämnt förut. men blir alltid lika glad när jag kommer hem och slänger mig helt utmattad(dels av cykelturen) på hallgolvet och känner att jag klarat av denna dagen också - nu är det ju snart helg igen!
sen dess har jag och joakim lagat mat, tittat på gammalt top model-avsnitt :p, myst med varandra och sådär :)

bra grejer på tv:n idag också, en jättefin dokumentär som heter "himlen kan vänta" på ettan ikväll 20.00, jag tycker ni ska titta.

ja & såhär ser jag ut just nu, blev en minst sagt konstig pose!


kram från räkan



Kommentarer
Postat av: Lina

sötnos

2010-02-09 @ 16:05:52
URL: http://ccountdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide