halva halva halva reapriset

ja nåt sånt måste det vart på åhlens idag! jag fyndade! en pocket för typ 7 kronor och tre singlar för en spänn styck! sen kunde jag inte låta bli att köpa en ring till mig själv också, på lindex - dock inte rea, men det var love at first sight så vad skulle jag göra!
ganska trött på snön som de flesta är, eller egentligen är det ju bara att det är jobbigt att cykla i snön, annars tycker jag väl att det är fint..
Nåväl, nu ska jag fortsätta äta min glass och titta på schulman show, det får bli mitt fredagsmys idag'

lägger upp lite bilder i nästa inlägg på inköpen och några andra bilder från veckan alldeles strax!

dagens outfit kan ni få nu

leggings-carlings
linne- the nimes
lång kofta- jc
Kram / räkan

Kommentarer
Postat av: lina

snygga leggings, snygg outfit :)

2010-02-05 @ 18:22:20
URL: http://ccountdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide