mondaaaaaay

hallå där igen, har varit i kvänum i helgen så har varit smått isolerad från internetvärlden om man säger så! Nu är jag tillbaka i stan och sofie är här också :) hon är väldigt bra på att ta fram mina barnsliga sidor :p

i helgen så har jag städat ganska mycket, dammat på de flesta ställen i pappas hus, känner mig lite duktig för en gångs skull :)
och igår var det alla<3-dag, så då kom joakim och hälsade på, det var mysigt! vi spelade väldigt mycket fia med knuff bland annat :p
jesper skulle nog komma hit imorn så då är alla syskonen här det blir kul :)

nu ska jag och sofie ha lite mat & tv-kväll!


my little big sister!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide