morrn morrn

har precis spillt ut oboy i sängen, på golvet och på en skolkatalog.. inte kul!
vet inte om det blir skola imorn, det står "de la gardie öppet för åk 3", men att ettor och tvåor ska göra eget arbete. i skolan eller hemma undrar jag då?

jaja borde ta vara på denna dag antar jag, sov bara till kvart över nio (!) men nu har jag inget att göra ändå :p
lyssnar på lite salem al fakir från 07, memories or what. :)

ååh en sak som behöver göras idag är att ringa till min praktikplats, fan vad det tar emot! men klockan ett gör jag det, jag lovar.

bjuder på en låt jag lyssnade sjuukt mycket på för kanske två år sen. love it!




/ räkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide