så trevligt!

Svar till "trogen läsare" som jag misstänker är min syster, men jag har ju inga bevis för det så "trogen läsare", jag tar dig för den du är!
Summering av gårdagens melodifestival? Det räcker med ett ord för det - Katastrof! Speciellt mellanakten med en massa avdankade mellorävar från förr, pinsamt bara! Sen om vi ska tala lite mer om låtarna så var det egentligen ingen som var bra, trodde kanske att Sibel skulle gå vidare och inte komma på sjunde plats, jag försöker hitta något bra hos dom andra låtarna men jag kan ju inte sitta här och ljuga. Den unga tjejen som gick vidare till final sjöng liksom uppe i gommen och det blev fruktansvärt irriterande efter ett tag. Jag kan säga redan nu att jag tror Erik Saade kommer vinna hela melloskiten, även om jag hejar på Salem så tror jag det. Ola kommer nog komma rätt så högt upp också. Kom ihåg vart ni hörde det först!



imorn blir det skola igen efter två veckors slappande, sen så börjar praktiken på tisdag också .. jaja det tar vi då!

 

kram/n.a



Kommentarer
Postat av: trogen läsare

ska allt komma ihåg vart jag hörde detta först. (:

2010-03-01 @ 19:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide