tankar om..

på spåret! VA! filip & fredrik skulle ju gå till final! vad är detta? kan ju säga att jag tog tiopoängarn på Orsa iallafall..(respekt)
joakim sover. det är tråkigt. jag är ju inte trött än, sockerdrickan är slut.. det är också tråkigt.

vill ni ha en feelgood-låt? okej "there is a light that never goes out" med the smiths - sök på spotify :)

skönt att få sova ut imorn! men jag tycker det är konstigt att jag inte är trött än. brukar nämligen vara ett vrak, ett riktigt jäkla vrak på fredagar..

ett annat tips jag kom och tänka på nu är att om ni vill hitta fina & roliga presenter gå in på denna sidan --> http://www.designtorget.se/designtorget/se/



ta nu väl hand om varandra / räkan


Kommentarer
Postat av: Jesper

Jag tog 8 poäng på Bilbao och 10 poäng på Hannover, så det så! ;)

2010-02-12 @ 22:30:02
Postat av: natalie

jag visste att du tog hannover!! du var ju på den där it-mässan, bra jobbat bror!

2010-02-13 @ 11:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide