tre månader till 17

seriöst -inte mer snö nu!
håller på och lagar mat samtidigt som jag skriver det här, känns lite småstressigt men det ska jag väl klara av.
hade prov idag i vård & omsorg, gick helt okej! började träna igår så hade redan ställt in mig på omprov men kanske slipper jag det nu :)
hm hm har hunnit springa fram & tillbaka till spisen typ fyra gånger redan :p
gick på stan efter skolan, hade inget flyt idag! inga fynd.. 

okej ett litet låttips vampire weekend - horchata

jag känner att jag bränner maten nu (!) - så jag återkommer senare

/ n



Kommentarer
Postat av: Lina

ingen mer snö, nej tack!

söt bild :)

2010-02-09 @ 20:33:37
URL: http://ccountdown.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack lina :) stor kram!

2010-02-09 @ 20:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide