crazed in todays misery '

va vad menar jag med den rubriken? från en text jag skrev en gång bara '

jag kom hem för ca en timme sen, har varit hos pappa sen igår. och joakim är här nu <3
var ju i skara igår också & tittade på MoP, verkade bra! hoppas jag kommer in bara..

det är söndag, känns inte som det händer så mycket så har väl inget att skriva direkt. Ska titta på blåsningen med joakim strax tänkte jag.'

hoppas jag har nåt bättre att komma med imorn

/räkan



blir bättre & bättre på lite färska bilder*

Kommentarer
Postat av: sofie

min lilla räka <3

2010-01-25 @ 13:32:49
Postat av: lina

tror du kommer in där :)

2010-01-26 @ 20:01:40
URL: http://ccountdown.blogg.se/
Postat av: natalie

hoppas det!

2010-01-26 @ 22:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide