du är som jag det är inte bra

Hej, känns som det här inlägget kommer bli lite "allt i allo". Till och börja med innan jag glömmer bort det så har jag en länk http://www.glamour.se/mode/trend/2010/lindsay-leggings/index.xml  - lindsey lohan's leggings collection. Najs tycker jag som är leggingsfantast.

Sen vill jag också tipsa/påminna om att hästpojkens nya finns på spotify, också theodor jensens.





Och jag kommer antagligen inte gå kvar på OP till hösten, ska söka om till MoP tänkte jag. Ett år extra tar emot, ja. Men skulle vara skönt att hamna rätt nån gång.


/na



Kommentarer
Postat av: lina

Det är bättre att gå en linje man trivs men än att gå på en man inte vill gå :) Det går nog bra med MoP! Saknar dig, länge sen nu :)<3

förresten, länken funkade inte :/

2010-01-16 @ 00:06:51
URL: http://ccountdown.blogg.se/
Postat av: natalie

ja det är väl det! gjorde den inte? , ajdå men finns på tv4;as modesida tror jag? kraaam

2010-01-16 @ 11:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide