fel

Så, då var det kväll. Skulle pluggat engelska, har prov imorn. men har inte blivit så. Målade en stor tavla förut som blev fail, fan prestationsångest.
Jaja, shit tittade igenom tv-tablån precis.. hur ska jag kunna slita mig. Massa bra verkar det som! Jag tipsar om följande:
Succéduon anders & måns 19.30 svt2
Det okända 20.00 tv4+
Robinsson 20.00 tv4 (har inte följt det direkt men)
Kattis & company 21.00 tv4+
Kvällsöppet med Ekdahl tv4 22.40

jag vet jag är lite pensinär när det gäller tv-program! säger kanske lite mer om mig som person vad vet jag hm

kram /n. a.




Kommentarer
Postat av: lina

måste träffas snart sötnos!

2010-01-27 @ 20:09:47
URL: http://ccountdown.blogg.se/
Postat av: natalie

ja det måste vi! hör av dig någon gång när du kan :)

2010-01-27 @ 22:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide