helg, någon?

Kanske längtar ni som jag redan till helgen? Jag hatar skolan så ja.
Moving on.

Har lite hatkärlek till svensk film så jag vill tipsa om (de lite gamla) filmerna "Tillsammans" "G-som i gemenskap" & "Jack"


lämnar filmerna och pratar om dagen istället - har varit äckligt trött & hungrig hela skoldagen. Hatar att vara hungrig, får börja med lunchlåda eller nåt för skolmaten har verkligen nått sin botten nu. Lite orimligt att ha matrast 10.30 när man gå till 16.00 också.. och glömmer plånboken hemma.

När jag kom hem så gjorde jag & joakim kycklingsallad, sen bakade vi (jag) muffins :p poppade pop corn också, tjocka som vi är. Men fick inte göra marängswiss sen, där gick gränsen sa joakim. i am fat on the inside

 

går mot blondare tider känner jag, bilden är från i somrasss

 

pus.s

 


Kommentarer
Postat av: Daniel

Tillsammans är ju riktigt rolig på sina ställen: )

Vi åt med kycklingsallad idag !



Ta med dig cascew(stavning?)blalbla nötter och ät i skolan,Och du kommer vara glad och mät hela dagen lång.

2010-01-18 @ 23:43:59
Postat av: natalie

det är den! okej, tack för tipset :p

2010-01-19 @ 10:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide