same same

Du är precis lika feg, svag och motbjudande som dom andra. Visste att du är för osäker för att gå din egen väg. Är så jävla klar med dig.




4:e januari 2010 kommer kanske att bli en av de tråkigaste dagarna i mitt liv, någonsin. Har liksom totalt tappat all fantasin till att hitta på saker.
En dag som denna innehåller tv, småätande, tv, dator osv. Hatar denna dåliga sidan av mig själv. Har bara gjort en sak som jag behövt anstränga mig för & det var att måla en tavla. Men blev nöjd :)
Imorn ska jag faktiskt åka in till stan, kanske fika med jesper & pappa och sen åka till kvänum. Känns bra med planer! :)
På onsdag ska jag träffa joakim också <3 :)


Låt oss glömma denna dagen






Kommentarer
Postat av: :)

<3 :)

2010-01-05 @ 13:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide