sammanfattning av året som gått

Tog denna listan av lina (ccountdown.blogg.se) :)

ÅRET

Hur har året 2009 varit för dig?
ganska dåligt

Bättre än förra året?
nja, nä nian var rätt kul

Har du träffat några nya vänner?
japp

Någonting du aldrig kommer glömma från 2009?
framträdanden på skolavlsutningen, way out west, egypten för att nämna några saker

Har du flyttat under år 2009?
jao

Har du hittat en ny låt som du älskar?
ja every day!

Isåfall vilken?
en bra låt från 2009 är ...åh kan inte bestämma mig :)

Har du druckit alkohol?
hemligt ;p

Har du rökt?
-''-

Har du kysst en främling?
nej

KÄNSLOR OCH RELATIONER


Hur har din kärlek varit 2009?
underbar

Har du varit kär?
oja

Har du sagt jag älskar dig till någon?
japp

Har någon sagt jag älskar dig till dig?
ja :)


SORG & HÄMND

Har någon i din närhet begått självmord?
nej

Har någon i din släkt avlidit?
nej

Har du slagit någon på riktigt med knytnäven?
in my dreams ;p mohaha


PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar?
mhm mitt gymnasieval

Har du skämt ut dig?
otaliga gånger

Har du ljugit för en vän?
mja

Har du varit ute en hel natt?


SKOLAN & FRITIDEN

Vilken skola går du i?
DLG

Har någon varit elak mot dig i skolan?
kan man säga

Hatar du någon i din skola?
innerligt!

Har du gjort något framsteg?
säkert :)

Har du haft alla rätt på ett prov?
ja musikprovet i nian tjoho

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner?
yep

Har du förlorat en vän?
japp flera, så blir det

Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän?
nä inte vad jag kan minnas

Har du gått bakom ryggen på en vän?


Har du ljugit för en bästa vän?
nej

Har du många killkompisar?
inte mer än nån annan



laater guys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide