dessa

resmål vill jag hinna med innan sommaren är slut!


kinnekulle, munkängarna - så fint! (ska väl egentligen inte vara så svårt att hinna med, ligger ju rätt nära)


Hällekis, finns lite mysiga platser där :) Ligger ju nära det här med så ska väl försöka komma iväg dit.


Varbergs fästning, Har varit där ett flertal gånger i yngre år när vi alltid campade i närheten av Varberg. Men nu är det ett par år sen jag var där senast!


Västkusten! Hallå har inte varit där iår än, har nog varit där iallafall nån gång varje sommar så det blir skandal i mitt västkusthjärta om jag inte åker dit.


Kolmården, för dit ska jag faktiskt nästa vecka med joakim + hans familj + lite mera folk.




/ natalie


i'd be glad just if you told me everything

Kommentarer
Postat av: ensäl

jag skulle vilja åka några turer till gbg också och gärna till ullared ;) kan du inte fråga mamma om vi kan dra dit någon helg! ioio

2010-07-22 @ 16:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide