heavy head

Jag ska inte säga att tiden går långsamt på jobbet, för för det mesta är det faktiskt ganska stressigt och mycket att göra. Men sista timmen alltså 2 - 3 har en tendens att gå låååååååååångsamt. Efter jobbet cyklade jag till Villabadet där mamma var. Var där ett tag tills hjärnan kokade. Har verkligen känt mig sliten, undrar om andra såg vad jag kände mig. ? Är det ens en korrekt mening, nä men.. vi går vidare.
Imorn kommer sofie till stan! Det ska bli kul! Får se om vi tar fika/shopping eller bada/sola .. the weather will tell.
Och sedan på fredag ska jag till emma :)
Sen får man se vad en hittar på resten av helgen!

Asså jag måste börja tänka lite mer ergonomiskt när jag jobbar också, my back is f--king killing me.

Åååh vill skriva att jag tänker skriva ett till inlägg där jag tipsar om musik men då blir det aldrig så , jaa nu vet jag inte riktigt vad det blev av det här. Men.




Nåväl, godnatt. Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Ses imorgon, eller jah idag blir det ju ;)

2010-07-16 @ 01:30:56
URL: http://photoswithsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide