lejonhjärta

Jag ska jobba om två & en halv timme. Min kropp känns helt ur balans. Usch och fy. Men men får hoppas det går bra på jobbet trots min urladdning.

Mm och vad har jag gjort i helgen då:
fredags • jobbade till tre, sedan kom pappa till stan - fikade, gick i lite affärer - sedan hem till k-town och tjejkväll hos emma :) vad jag tycker om er! :)
lördags • sov rätt länge, det vräkte ner regn ute, tittade på tv, strömmen gick, strömmen kom tillbaka efter ja 45 min eller nåt, på kvällen åkte jag till joakim, vi tittade klart på filmen så olika bland annat. ♥
söndags • jag och joakim hade film-marathon med "Det regnar köttbullar" & "Snabba Cash" - rätt bra filmer båda två ;p :)

Idag måndag = jobb jobb jobb, äta, sova. Kul va!


ska hoppa in i duschen nu!
Ha en fin dag / kram ®äkan




me and my love :) ♥




Kommentarer
Postat av: sofie

Jag och Daniel såg en bra film igår, "the surrogates" en framtidsfilm, bra skådisar :)

2010-07-19 @ 15:38:37
Postat av: Lina

Kul kväll i fredags :)

2010-07-19 @ 18:55:22
URL: http://photoswithsecrets.blogg.se/
Postat av: Joakim :]

Fin bild det där du <3 det har gått för lång tid nu, längtar efter dina kramar

2010-07-23 @ 13:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide