resultat av shopping i gbg

hade en heeeelt underbar dag med joakim i göteborg i tisdags :) <3

mina köp:

en helt underbar topp från bling bling
jeansshorts från JC


grått linne från topshop
samma shorts som ovan


vitt linne från topshop
svarta "cykelshorts" från bik bok



väst från monki


klänning från indiska


det var det jag köpte + en sminkväska. :)

byter ämne
, igår så fick jag reda på att jag fått sommarjobb på café o bar här i stan. Med start idag, & jag ska jobba imorn + två veckor framåt. Jaja pengar iallafall. Och imorn efter jag jobbat blir det 20-års kalas!

& i natt åker jesper till kanada, hoppas allt går bra med det! :)

Det var en update från mig!

/ rääkan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide