sammanfattning

av senaste dagarna:

var på bio i söndags, med joakim och filmen var jättebra och jag vill titta på alla twilight-filmerna om och om igen känner jag!
igår, måndag så tog jag och joakim det lugnt, tog en sväng i stan innan jag skulle hem till kvänum och joakim till vara.. resten av dagen vet jag inte vad jag gjorde, ingenting typ :p
och idag så var det ju soligt! :) så försökte steka lite i trädgården och senare på eftermiddagen åkte jag far & bror och fiskade & fikade i dönstorp! Jag fick bara en mört :p men jag skrek ändå " JAG FICK EN FISK!! JAG FICK EN FISK!" hehe that's me ;)
Jaa sen gick klockan och jag och jesper åkte hit till ldkp, för jag behövde packa inför morgondagen.. då åker jag till kolmården, har bara slängt ner allt jag äger i en väska typ, min väska ser ut som en stor tjock boll, som knappt går att stänga. Och då jag har inte lagt ner necessären än.

Får se hur det går med uppdateringen under dagarna jag är ute på vift.. Håll ut.

/ n. a.


kreta.. ♥

Kommentarer
Postat av: silly säl

längtar till nästa vecka när du kommer hit!

2010-07-28 @ 17:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide