the devil was in the yaaaaard

lyssnar på den låten nu! Med sleepy jackson, good styff

Vill också tipsa om tv-programmet ingen bor i skogen. Det är verkligen min humor det! "ni vet frisyren lägger man på morgonen och sen är det hands off!"

Hihi nog om det, idag fyller fredrik 20 år så är det alltså kalas i kvänum! Hoppas det blir fint väder i helgen närjag inte ska jobba :) Förresten vet jag inte ens vad jag har i timlön..? Aja lite pengar blir det väl sen.

ååh så här fina färger är det i pappas trädgård nu :) Sverige är verkligen fint på sommaren!


och detta är då jag. midsommarafton, men det ser ni kanske. .



kram från räkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide