en dag kvar

en "dag" kvar i skolan, eller det är studentmingel som det så fint heter imorn. Börjar - Klockan tio, sen hoppas jag verkligen att man är klar med DLG.

Har verkligen tappat detta med att lägga in nyya bilder. Kanske för att det är så besvärligt. Men ska offra mig precis nu och byta namn på bilden i mobilen för att sedan sätta i sladden och det dära.
Okej. Hittar inte sladden. Fan. Gjorde ett försök iallafall.

Bara därför ska jag ladda upp den äldsta jag hittar, eller något.

efter att ha bläddrat igenom tusen bilder och ojjat mig över hur jag och min vänskapskrets en gång sett ut så ..

beslutade jag mig för att inte lägga upp någon bild ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide